FAQ

Heb je een vraag? Check eerst of je hier je antwoord vindt. Geen antwoord gevonden? Stuur me dan een mailtje info@maatlabels.nl.

Kan ik bij je langs komen?
Maatlabels is enkel een webshop en geen stenen winkel. Je kunt dus niet zomaar langskomen.

Ik wil graag telefonisch contact, kan dat?
Telefonisch contact is niet mogelijk. Je kunt mij wel altijd een mailtje sturen en deze zal ik zo spoedig mogelijk beantwoorden.

Ik heb meer betaald aan verzendkosten dan er porto betaald is. Krijg ik mijn geld terug?
De verzendkosten die berekend worden tijdens de bestelling, omvatten niet alleen zichtbare porto kosten maar ook administratiekosten, denk hierbij aan transactiekosten, envelop, pakbon, inkt etc. Deze kosten worden op deze manier verrekend zodat de productprijs zo laag mogelijk gehouden kan worden. 

Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb hem nog niet ontvangen.
Check de T&T code die je ontvangen hebt, soms kan het wat langer duren dat pakketpost bezorgd wordt. Is je bestelling als brievenbuspost verzonden? Postnl hanteert een levertermijn van 5 werkdagen, heb dus nog even geduld. Zijn de 5 werkdagen voorbij, stuur me dan even een mailtje, vermeld daarbij altijd je ordernummer.

Wordt er ook naar het buitenland verzonden?
Bestellingen worden binnen de EU verzonden.